Sludinājuma nosaukumam ir ļoti būtiska, reizēm pat izšķiroša nozīme konversijai (zvanam, epastam, čatam). Lai atšķirtos starp daudziem piedāvājumiem, sludinājuma nosaukumam jāiedvesmo apmeklētājs uz tā uzklišķināt. Savukārt, sludinājumu apskatīšana pietuvina konversijas iespējamību.
Veiksmīgs, interesants sludinājuma nosaukums ietver:
- darījuma veidu - pērk, pārdod, maina utt.. Pārdošanas gadījumā to var arī izlaist - "Pārdod Samsung 20 telefonu" vietā "Samsung 20 telefons"
- darījuma priekšmetu un tā galvenās īpašības - "Melns 20GB Samsung 20 telefons, zils vāciņš".
Ideāls nosaukums ievertu tik daudz informācijas, lai produktu varētu iegādāties spriežot par to tikai no tā pilnā nosaukuma. Labs virsraksts ir atslēga, lai atstātu labu pirmo iespaidu.
Rekomendējam
- ievērot secību - zīmols, produkta nosaukums, modelis, saistītie lietvārdi,
- nelietot tirgotāja nosaukumu (zīmola lietošana ir OK),
- izvairīties no tukšām reklāmfrāzēm kā "labākais tirgū", "bezmaksas piegāde",
- izvairīties no speciāliem simboliem,
- kopējo virsraksta garumu līdz 150 simboliem (būt kodolīgiem),
- izmantot ciparus,
- lietot mērvienību saīsinājumus,
- nelietot saīsinājumus, kas nav populāri.
Katrs Jūsu sludinājums ir pieejams Google. Virsraksts reprezentē Google meklējumu pirmo rindiņu. Saistoši, prasībām atbilstoši meklējumu virsraksti veicina lielāku apmeklējumu un interesi par piedāvājumu.
Jāņem vērā, ka gan sludinājums, gan tā nosaukums ir 3 valodās - latviešu, krievu, angļu. Papildus valodas ļauj sasniegt vairāk mērķauditorijas. Katrai valodai veidojiet unikālu sludinājuma nosaukumu, kas skaidri saprotams dotajā valodā.